Medical Inquiries Logo (Landscape)

Fever Meaning In Urdu: (بخار) Major Causes and Treatment

Picture of Dr. Jameel - MBBS, MCPS (Family Med)

Dr. Jameel - MBBS, MCPS (Family Med)

Dr. Jameel, a compassionate family physician, simplifies medical information through easy-to-understand blogs. His holistic approach promotes healthier living, and he's actively engaged in local health initiatives. Join him on your journey to better health.

Fever-meaning-in-Urdu

بخار ہر عمر کے لوگوں میں ایک عام واقعہ ہے۔ وہ متعدد عوامل کی وجہ سے ہوسکتے ہیں، بشمول انفیکشن، سوزش اور ادویات۔

اگرچہ زیادہ تر بخار سنگین نہیں ہوتے، لیکن بخار کی وجوہات اور علامات کو سمجھنا ضروری ہے تاکہ اگر ضروری ہو تو آپ طبی امداد حاصل کر سکیں۔

:تعارف

بخار ایک عام طریقہ ہے جس سے آپ کا جسم انفیکشن سے لڑتا ہے۔ یہ تب ہوتا ہے جب آپ کے جسم کا درجہ حرارت معمول سے بڑھ جاتا ہے۔ یہ آپ کو بے چینی محسوس کر سکتا ہے اور دیگر علامات جیسے سردی لگنا، پسینہ آنا اور سر درد کا سبب بن سکتا ہے۔

بخار کو اردو میں (بخار) کہا جاتا ہے۔ اسی طرح مختلف زبانوں میں اس کے مختلف نام ہیں۔

بخار عام طور پر سنگین نہیں ہوتے ہیں، لیکن یہ زیادہ سنگین انفیکشن کی علامت ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ کو بخار ہے تو، کسی بھی سنگین چیز کو مسترد کرنے کے لیے ڈاکٹر سے ملنا ضروری ہے

:بخار کی بنیادی باتیں اور اس کا کیا مطلب ہے

آپ کے جسم کے درجہ حرارت میں اضافے کو بخار کہتے ہیں۔ آپ کے جسم کا عام درجہ حرارت تقریباً 37 ڈگری سیلسیس (98.6 ڈگری فارن ہائیٹ) ہے۔ جب آپ کو بخار ہوتا ہے تو آپ کا درجہ حرارت اس حد سے اوپر جاتا ہے۔

بخار کوئی بیماری نہیں ہے بلکہ یہ ایک بنیادی حالت کی علامت ہے، جیسے انفیکشن یا سوزش۔ جب آپ کا جسم کسی انفیکشن سے لڑ رہا ہوتا ہے، تو یہ پائروجن نامی کیمیکل خارج کرتا ہے۔ یہ پائروجن ہائپوتھیلمس تک سفر کرتے ہیں، جو دماغ کا ایک حصہ ہے جو جسم کے درجہ حرارت کو کنٹرول کرتا ہے۔ ہائپوتھیلمس پھر انفیکشن سے لڑنے کی کوشش میں آپ کے جسم کا درجہ حرارت بڑھاتا ہے۔

بخار دیگر عوامل کی وجہ سے بھی ہو سکتا ہے، جیسے سخت ورزش، گرم موسم، یا کچھ ادویات۔

Fever Meaning In Urdu: (بخار)

بخار کی تشخیص اور علاج کیوں ضروری ہے

اگرچہ بخار اکثر معمولی انفیکشن کا ردعمل ہو سکتا ہے، دائمی بخار سنگین بنیادی بیماریوں جیسے کینسر یا خود کار قوت مدافعت کی خرابی کی علامت ہو سکتا ہے۔ بخار کی ابتدائی تشخیص اور علاج بہت سی پیچیدگیوں کو روک سکتا ہے اور مجموعی صحت کو بہتر بنا سکتا ہے۔ بخار کی علامات اور بنیادی وجہ کو سمجھنا اور اس کے مطابق کارروائی کرنا ضروری ہے۔

بخار کی کیا وجہ ہے؟

یہ عام طور پر کسی انفیکشن کی وجہ سے ہوتا ہے، لیکن یہ دوسری چیزوں کی وجہ سے بھی ہو سکتا ہے، جیسے

انفیکشن

سوزش یا خود کار قوت مدافعت کی بیماریاں

کینسر اور ٹیومر

گرمی کی تھکن

ادویات کے ضمنی اثرات

ویکسینیشن

بخار کا طبی علاج

بخار کا طبی علاج

بخار بہت سی بیماریوں کی ایک عام علامت ہے، لیکن یہ زیادہ سنگین چیز کی علامت بھی ہو سکتی ہے۔ اگر آپ کو بخار ہے تو چند طبی علاج ہیں جو اسے کم کرنے اور متعلقہ علامات کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔

اینٹی پائریٹک ادویات جیسے ایسیٹامنفین اور آئبوپروفین بخار کو کم کرنے اور سر درد اور پٹھوں کے درد کو دور کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔ پیراسیٹامول علامتی ریلیف یا آپ کے جسم کے درجہ حرارت کو کم کرنے میں اب تک کی سب سے مؤثر دوا ہے۔

 بخار کے علاج کے لیے اینٹی بایوٹک: اینٹی بایوٹک کا استعمال بیکٹیریل انفیکشن کے علاج کے لیے کیا جاتا ہے جو بخار کا باعث بنتے ہیں۔ انہیں صرف اس وقت استعمال کیا جانا چاہئے جب ڈاکٹر کے ذریعہ تجویز کیا جائے۔ انفیکشن کی وجہ سے مخصوص قسم کے بخار کے لیے استعمال ہونے والی سب سے عام اینٹی بایوٹک ہیں:

  • Co Amoxiclav
  • Azithromycin
  • Ciprofloxacin
  • Levofloxacin

  Corticosteroids:

 کا استعمال خود بخود مدافعتی امراض کے علاج کے لیے کیا جاتا ہے جو بخار

 کا باعث بنتے ہیں۔ ایسی کوئی بھی دوا صرف ڈاکٹر کے نسخے کے مطابق استعمال کی جا سکتی ہے۔

مسلسل یا شدید بخار کے لیے اور ان لوگوں کے لیے جو ہائیڈریشن برقرار رکھنے سے قاصر ہیں یا پیچیدگیوں کا شکار ہو سکتے ہیں ہسپتال میں داخل ہونا ضروری ہو سکتا ہے۔

Picture of Dr. Jameel

Dr. Jameel

Dr Jameel is a practicing family physician. He writes easy to understand medical blogs to create health awareness and help people to live a healthier life.